A thousands cups of coffee

Nu börjar ögonlocken snart ramla ihop av sig själva.. suttit hela dagen framför datorn och skrivit och läst och skrivit igen. Och ja, det är återigen den förbaskade B-uppsatsen. Men imorn är det sista dagen!!! Woho!! eller ja sista dagen innan inlämning men man kommer få hur mycket som helst att läsa till nästa vecka inför opponeringen.. suck..

Sitter samtidigt och lyssnar på Annikas låtar på MySpace, hon är så sjukt duktig min lilla ankan! Och jisses vilken röst!! Saknar henne mycket när man hör hennes vackra röst!  http://www.myspace.com/anniquett
A thousands cups of coffee är verkligen vad jag skulle behöva just nu!
image136


Med mig i pluggandet har jag ju självklart som alltid Karin via msn. Tror inte det gått en enda tenta på senaste tid som vi inte suttit o klagat för varandra via msn medan vi skriver. Skall dock påpeka att det absolut inte är fråga om någe fusk!! Vet knappt vad vi själva skriver så hur skall vi kunna ha något med varandras skrifter att göra :P Måste bara citera henne om att vi borde gå och lägga oss nu. Karin på msn 23:08: "men samtidigt vill jag inte lägga mig heller för då försvinner ju massa tid och då är det nästa dag när man har allt kvar: =/" Vilka problem vi har vi studenter:P Kära Karin! <3
image137

Nej nu blir det nog sängen i alla fall, skriver med stängda ögonlock.. :P
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0