Bil till stan

image134
Imorn åker jag tillbaka "hem" till stan igen. Skall faktiskt bli skönt att komma hem till lägenheten igen. För även om Hablingbo är mitt hem så är lägenheten absolut Mitt hem, mitt mitt mitt! Med mina saker så som jag vill ha det. Och det är det sköna med 97:an. Men det som är det roliga med att åka hem imorn är att jag skall få låna moffas micra med mig in till stan!! :D Behöver bilen i helgen och har ingen anledning och åka hem till Hablingbo innan helgen så dörför får jag med mig bilen upp redan imorn (efter lite tjat dock) Hoppas verklgien inget händer med den bara (knack knack knack, ta i trä) för då lär jag aldrig få sätt min fot i bilen något mer! *nagelbitare*

Kommentarer
Postat av: anna

tack! va roligt att du gillar dom =)
kram!

2008-05-14 @ 23:12:41
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Elli

Löve! du kan köra bil nu.. precis vart du vill.. =)
PUSS

2008-05-17 @ 23:42:53
URL: http://ellielli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0