Inte mer än helt okej

Det är B-uppsatsen som gäller konstant nuförtiden. Eller det är vad jag förösker hålla mig till iaf. Går väl sådär hittills. Men har kommit en bra bit för att vara jag, som alltid gör allt i sista sekund annars..
Imorn är det WRG-tävling och jag skall jobba, eller vara domarbiträde rättare sagt. Känns inte mer än okej, av vissa anledningar.. Låter vissa saker påverka mig alldeles för mycket och det vet jag. Men vad tusan, jag kan inte rå för det..
Mitt humör är inte på topp idag.... Och det är ju faktiskt fredag wtf! ja ja Nu skall jag ringa Fornsalens arkiv om jag kan få komma till den "viktiga" avdelningen i eftermiddag..

so long

Kommentarer
Postat av: Elli

Hej, ikväll var det grönan och sommarkrysset som gällde för mig.
JASON MRAZ var ju där!! o OLA!! Och jason är ju bara sååå fin.. =) =) Ola också.. ska inte säga nåt annat.. för han e riktigt fin han också..
Bra musik o fina killar.. kan det bli bättre!?!?!?!
PUSS

2008-05-17 @ 23:45:06
URL: http://ellielli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0