uppdatering

B-uppsats, b-uppsats, b-uppsats!! Det är allt som fyller min hjärna just nu men ändå kan jag inte förmå mig att komma igång ordentligt... typiskt! Kände mig riktigt duktig igår dock när jag satt nere på Länsmuseets arkiv, men som måste som sagt komma igång mycket mer än vad jag gjort hittills. I veckan blir det till att plugga järnet!

Ikväll kommer släkten hit till mig i stan och skall fira min födelsedag i efterskott. Skall bli trevligt att umgås lite! Plus att det faktiskt är första gången jag har bjudning för släkten sen jag flyttade till stan, och jag flyttar ju ut om typ en månad, he he. Bättre sent än aldrig :P Har dock ett störningsmoment inför kvällen, och det är grannen snett mitt emot mig, för han spelar så fruktansvärt hög musik time to time och det är kass musik med, så hoppas inte han gör det ikväll! Men det slog mig nyss att det är fredag så den önskan är nog förgäves.. suck..

Var och hämtade mitt körkort idag!! Wee!! Faktiskt nöjd med kortet :) Men irriterad över att tanten på posten öppnade kuvertet och tog ut pappret med körkortet och sen gav hon det till mig efter att hon tittat på det själv!! Vad fan är det för stil?!?!? Jag vill ju öppna mitt körkortskuvert själv!! Bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0