30-lista

Ida har en skitrolig leksak!! En pilatesboll. Det måste vara det nya svarta, för jäklar vad kul det va! Det är troligtvis jag som mest är efter som vanligt.. Men en pilatesboll står nu på min önskelista!

Apropå listor såg jag på ett gammalt avsnitt av Scrubs häromdan. Avsnittet handlade om en Saker-jag-vill-göra-innan-jag-blir-30 - lista som JD höll på med. Lättpåverkad av tv som jag är, började jag med en egen Innan-jag-blir-30 - lista. Den är långt ifrån komplett men jag tänkte jag skulle delge den till er:)

30-lista
  • Hoppa fallskärm
  • Tatuera Fågel Fenix på ryggen
  • Åka till Kina
  • Bo i England
  • The Ark konsert
  • Lära mig ordentlig franska
  • Få barn
  • Börja spara pengar istället för att slösa alla
Ja det var den del som kommit än så länge. Inte mycket för världen än, men jag känner att det ändå bör vara realistiska mål. Inte bara målen i sig utan allt tillsammans. Jag vill ha en komplett lista jag kan klara av helt enkelt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0