Done!

Nu har jag i alla fall en av alla uppgifter avklarad. Och det är Assignment 2 på engelska kursen. Vi skulle skriva en argumentativ text om vad vi ville. Jag har skrivit om att vi inte längre borde ha engelska som världsspråk. Skall bli spännande att se vad engelska läraren säger om detta :) Jag tycker nämligen att det är ganska spännande att argumentera, även för saker man inte tror fullt ut på. Jag tycker engelska är ett otroligt vackert språk och är så pass etablerat att det skulle vara svårt att byta bort det, men jag tycker tanken på att göra det är spännande!
Nu skall jag springa och hämta det sista i tvättstugan, sedan diska, packa och slutligen gå och lägga mig. Skall ju med båten imorgon...

Kommentarer
Postat av: Denise

Just nu lottar jag ut den här jättefina designen http://naztysbunny.blogg.se/2008/october/designutlottning-spets.html

Skriv en kommentar om du vill ha den :)

2008-10-12 @ 18:34:30
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0