Imorn bär det av...

Det börjar kännas riktigt nervöst nu!! Imorgon åker jag till Sthlm, skall vara hos pappa och hälsa på en dag, sen bär det vidare till Gärdet en dag innan vi på måndag tar våra stapplande steg mot Arlanda. 11.50 går flyget mot Riga. Vi skall ju på exkursion med skolan till Lettland, Vitryssland och Litauen. Skall bli riktigt kul och spännande men känns även lite nervöst. Var på apoteket igår och handlade för 400 spänn, vilket jag tyckte var jättemycket!!! Känns dessutom som om det har varit så himla mycket nu denna vecka, så man har inte riktigt hunnit förbereda sig.. Pratade nyss med pappa exempelvis och han påminde mig om passet, det hade jag lätt kunnat glömma! Skulle vara typiskt mig! :P Nu håller jag på och tvättar mina sista kläder som jag måste packa ikväll och skall sätta mig och skriva engelska uppgiften som jag måste skicka in ikväll eftersom jag åker sen.. puh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0