På den bättre sidan

Nu känner jag mig lite bättre igen. Livet går upp och ner, mycket är jobbigt men man måste ta sig igenom det, och lyckas man kommer man bara ut starkare. Det är mycket just nu, men att deppa ihop är ingen idé. Jag skall kämpa på istället, och ta mig igenom denna period, för jag vet att jag kan och klarar det! Brukar annars vara väldigt bra på att deppa ihop totalt, men det hjälper inte, och nu är det såå himla mycket på en gång att jag inte skulle kunna hålla mig ovanför ytan om jag deppade ihop nu..

I två dagar nu har vi haft lektioner om systematisering inom museumsamlingar med en gästföreläsare som heter Hans Rengman. Och det har verkligen varit jätteintressant!! Både vad gäller den del med kulturarvspolitik vi avslutat och dem lektionerna i dagarna med systematisering har gjort att jag kännt att det här verkligen är vad jag vill göra!! Vilken speciell inriktning vet jag inte riktigt än, men vi får se.. :)



Kommentarer
Postat av: raukan

Och på nåt jävla vänster kommer man ur alla hål man ramlar i... :) Bland annat genom att pumpa på Friskis!!

2008-10-02 @ 08:40:10
URL: http://raukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0