Puh!..

Såja, nu har HGO tagit sig till sans. Så vi har fått inlämningstiden förlängd på vissa av tentorna. Känns verkligen hur skönt som helst!! Första gången vår "käre" lärare verkar lite sansad..

Hade egentligen sovmorgon idag men vaknade 07.40!! Och kunde inte somna om.. skitirriterande! Men men.. så jag gick upp och har haft en ganska lugn o skön morgon. Nu skall jag hoppa i duschen och sen sätta mig med lite tentor trots allt..

Sen är det skola på eftermiddagen och troligtvis Friskis ikväll.

Inte att förglömma, jag hade ju trevligt besök av min lilla Anna igår! Var väldigt längesen vi sågs sist.. Vi stack till vårat favvo-ställe Tigris och käka pizza och snackade, sen hade jag order om att köpa hem en pizza till Karin, så hamnade i min lght framför tv:n alla tre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0