Relationsarbete

Borde egentligen träna idag. Men har ingen som helst motivation! Känner inte alls för att träna idag.. Så skickade precis iväg ett mess till Lina så får vi se.. Men känner verkligen att jag måste plugga ordentligt ikväll. Även om vi har fått deadlinen framskjuten så är det ändå mycket att göra, så man måste hålla igång. Får nog bli någon supstitut cyklingstur eventuellt promenad imorgon eller så istället för Friskis idag.. Skall ioförsi ta mig hem till Ida senare så det blir en liten sväng på cykeln då, men det räknas inte.. Kan tyckas som konstiga prioriteringar att sticka till Ida och plugga istället för att träna och plugga, men man måste ju jobba på sina relationer oxå!! Ja nu har jag behandlat detta tillräkligt i min hjärna, ingen Friskis, plugg och Ida besök istället:)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-10-07 @ 22:22:03
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0