Snart bär det av

Skall strax göra mig iordning inför dagen. Idag är det heldag i skolan som gäller, sen snabbt hem och iväg på träning, och sen återigen snabbt hem och iväg på styrelsemöte. Får se om jag lyckas ta mig dit bara:P Orkar inte fixa frukost så jag får köpa nån macka i skolan..

Det är sjukt när man ser på tv på morgonen.. Jag brukar se på 3:an då det är Just shoot me som jag tycker är ganska bra, men sen är det Montel och det är ju totalt värdelöst!! Jag förstår seriöst inte hur det kan vara en talkshow som man har några motivationer för att ens visa i Sverige. Han är skittråkig!! och så skriker han i 80% av hela programmet..

Nu närmar sig våran resa till Lettland, Vitryssland och Litauen med stormsteg. Det känns ganska nervöst, men spännande. Vi får la se om vi slipper undan sjukdomar och sånt.. :P


Kommentarer
Postat av: GM

Händer det något kul idag då? :D



Ha det så bra.

2008-10-08 @ 08:57:14
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0