Back in business

En lång-helg har gått, men den kändes alldeles för kort. Är ganka trött nuförtiden, vilket inte hjälper till.. Vet inte varför, måste kanske se till att sova ordentligt, kan ju vara så enkelt :P

Jag har fruktansvärd träningsvärk idag!! Jag och Lina var nämligen på Friskis & Svettis igår. Första gången för mig, men jag är hooked!! Skitkul, men jäklar vad jag svettades och som sagt har jag en enorm träningsvärk idag.. Värst är magen och muskeln vid armarna och axlarna. Men längtar redan efter nästa pass, känns verkligen att det gör nytta :) så onsdagkväll är bokad för Friskis.

nu skall jag nog fixa lite the och hoppa i säng och läsa..

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0