Friskis again

Idag och igårkväll hade vi utländska gästföreläsare från England och USA. Vilket jag har tyckt varit skitintressant!! Visst man fattar inte nära allt dem säger, när dem snackar in sig i sina termer men jag tycker ändå det har varit grymt lärorikt och kul. Men tyvärr är jag nog den enda som är så överdrivet positiv...

En liten del av klassen (vi som ville och orkade) var med en del av dessa gästföreläsare på en liten trip till Stora Karlsö igår oxå. Det var slitsamt och mindre kul. Snackade dock en del med proffesorernas fruar och tränade därmed min engelska en del, vilken jag även fick beröm för!! He he :)

Och så ikväll var det ju Friskis time again. Jag+Lina och denna gång även smått galna Idahoe som hon heter i min mobil. Ida W alltså :P Denna gång var det bas, vilket jag tyckte var mycket bättre! Det var jobbigt men inte i närheten så jobbigt som medel. Så jag känner nog för att köra bas ett par gånger till innan det blir medel igen. Lina däremot älskar att svettas så hon vill köra medel. Inte min grej att plågas :P he he

Jag har blivit pensionär! Japp its a fact. Igår gick jag nämligen och la mig klockan 21 och det är nära läggdags även nu och vad är klockan jo 21:22. Shit, änden är nära..

So long youngies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0