nya looks:)

Som ni ser har jag ägnat mig åt att desiga om litegranna på bloggen idag. Tröttnade lite på det gamla och kände att om jag skall se till att börja blogga lite mer igen så får det vara med ny design! Så va tycks?! :) Fint tycker jag! Kan ju inte gå ifrån det gröna, min favvofärg!:)
Det jag dock borde ha gjort är att sitta och knåpa på min engelska assignment som skall in imorn.. Inte speciellt jobbig uppgift så det är bara att sätta igång. Vi skall förklara ett fenomen, a casual relationship to a phenomenon. Och ämnet fick vara precis vad som helst. Att få det så fritt är nästan svårare än att få något tilldelat att skriva om. Visst när man väl kommit igång med skrivandet är det lättare, men just det att starta och faktiskt komma på Vad man skall skriva om blir den svåra biten. Jag har valt att skriva om varför alla Jane Austens romaner slutar vid bröllopet av hjältinnan. Lite Austen-nördigt kanske, men jag tycker om min Austen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0