Tillbaks i träning

Sen jag var hemma i Hablingbo senast har jag varit sjuk. Var hemma från skolan hela förra veckan, totalt slut i kroppen. Men nu är jag somn tur var frisk igen! Ibland kan det vara lite skönt att vara sjuk och få vara hemma och ta hand om sig själv.. men efter en vecka har man desperat behov av ett normalt liv igen, socialt och aktivt.
Nu är jag tillbaka i Hablingbo igen, åkte med mamma ner i lördags och skall åka med henne in till stan imorgon. Det är kul att komma ut på landet, men ganska skönt att komma hem till stan igen :)

Det som skall bli riktigt skönt med att komma tillbaka till stan är att jag efter sjukdom och Hablingbovistelse skall få börja träna igen. Tror det blir Friskis på onsdag :) Har visserligen gått lite promenader nu här hemma men inte riktigt samma sak.. Efter en ganska lång period av lite slappande vad gäller motion och hur jag ätit skall jag försöka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0