Utdelning av hästar

Sista dagen i Hablingbo. Mamma är expert på att få mig att känna dåligt samvete för att jag aldrig spenderar tillräkligt lång tid i Hablingbo när jag väl är här... Men nu har jag faktiskt varit här i fyra dagar och måste ta mig tillbaka till mitt sociala liv i stan som jag varit borta från ända sen jag blev sjuk!

Idag skall vi köra hästarna till dem olika ställen dem skall till. Vi har ju två hästar nu, Magnolia och Calypo, som båda är till salu. Calypso skall idag åka till Grötlingbo på foder i ett år innan han blir köpt av samma ställe. Magnolia skall återigen till Frida för lite uppträning så hon kommer i lite form och så, vi har ingen eventuell köpare på henne ännu, men några spekulanter finns, får se vad det blir.

Calypso Bar & Dyple Dee Magnolia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0