2009

Äntligen nytt år! Nya krafter bör man kanske ha då men just nu känner jag mig mest trött på det mesta. Skulle behöva en ordentlig nystart känner jag!
Just nu är det dock mycket i skolan.. som det känns som det varit hela detta skolår, men nu närmar sig slutet i alla fall! Skall bli så skönt!!
Har spenderat min lördag med att sitta och fila på ett CV, då jag måste sätta igång med ett seriöst sökande av praktikplats inför vår praktik som börjar vecka 14. Att jobba med sitt CV får en att inse helheten över det man har gjort hittills i sitt liv. Det är ganska spännande. Mitt liv domineras av min nuvarnade utbildning och Wersternklubben helt klart. Och jag måste jag säga att jag är ganska stolt över det! :) hi hi
När ett nytt år har börjat brukar man ju ibland sätta upp mål man vill nå under det nya året. Detta tänker jag dock inte göra! För när jag är klar med min utbildning, skall jag på bästa möjliga sätt försöka att ta det lugnt ett tag framöver. Jag tycker jag kan vara värd det. Det är så jag känner nu när jag är mitt uppe i allt detta med c-uppsats, praktik och planer på vad man kanske skall göra härnäst.. Men om jag känner mig själv så kommer jag efter sommaren återigen vara laddad att ta mig an någonting nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0