Borde sova..

Jag borde verkligen verkligen sova just nu!! Men sen jag bestämde mig att ge mig på en lektion på Donner i dramatext-analys och lite teaterhistoria så har jag o princip spenderat hela dagen med näsan i en av mina teaterböcker om analys och försökt strukturera upp något slags anförande. Och det har varit så sjukt kul så jag har inte kunnat ge mig förns jag var klar. Och det är jag nu :) Skall gå igenom lite mer grejer imorn framförallt teaterhistorien och se om jag kan hitta lite fler av teaterböckerna ute på ladan. Kan egentligen inte ens förstå att jag funderade på att tacka nej till detta, det är verkligen hur kul som helst att friska upp gamla kunskaper, och ännu roligare blir det ju när man märker att dem faktiskt finns där bak i huvudet ändå. Och visst det kanske inte är en så stor sak egentligen med en liten lektion på Donner, men jag tycker nog det i alla fall!! Fatta att komma tillbaka till sin gamla gymnasieskola, med kunskap som Jag nu skall försöka lära ut!! Ja jag är faktiskt stolt (om jag klarar det :P) Och otroligt tacksam till Ida som frågade mig!!! Nej nu är det sängen som gäller, jag som var inne på att försöka vända mitt dygn rätt igen, det gick ju lite i stöpet ikväll :P Men jag är på toppen humör och det r det viktigaste!! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0