Feeling alive!

Dagen har minst sagt varit produktiv i det planerande och administrativa tecknet.
Har dessutom fått ett mailsvar från en sökt praktikplats i England, det verkar positivt, men inte definitivt!! Väntar på svar till nästa vecka. *hoppas* *hoppas* *hoppas*
Har även bokat biljetter till Fullbokat! med Morgan Alling(!) som går som gästspel på Dramaten nu om nån månad. Jag o mamma skall upp o se i slutet av mars. I loooove Morgan!!

Skall tillbaka till stan imorn. Känns ganska skönt!
Sen kommer Belinda imorn natt oxå!! Skall bli grymt kul att ha henne hos mig några dagar!! Måste bara se till att ta mig i kragen och få något gjort i helgen oxå med skola o dramalektion!!
Jag känner mig ganska på topp just nu! :) Feeling alive!! Känns bra! Ordning på livet o spänning i vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0