Hårsprejsfilosofi

Det krävs ganska mycket fix för att få mitt hår att se någorlunda ut nu för tiden när det är kort. Och hårsprejen är ju min bästa vän i vårt och torrt men jag har insett en del fel med detta:
  1. Hårsprej är inte bra för miljö = jag borde inte använda det!
  2. Hårsprej klibbar på ALLT, även sånt som inte borde klibbas på
  3. Hårsprej är jäkligt jobbigt att få i munnen, smakar förjävligt!
  4. Hårsprej är jäkligt svårt att få ur håret, åtminstone det extra super duper strong som jag har.
  5. Med detta extra super duper strong hårsprejet jag har går man i tron att håret skall se bra ut hela dagen = lögn!!
  6. Mitt gårsprej gör mig mer ytlig än jag egentligen vill erkänna att jag är, usch!!
Nu skall jag läsa lite i Agenda för mångkultur (2006) tjoho-not! men sen bär det av mot stan o lunch och ikväll är det Helge!! yes yes yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0