Idiotisk uppgift och en liten andningspaus

Idag för första skoldagen sen lovet. Vi hade presentationer på våra litteratur PM vi läst  och skrivit under julen, och det var väl med lite lagom entusiasm som folk både kommenterade och presenterade denna idiotiska uppgift. Visst är det bra att låta oss läsa böckerna och skriva ett PM på det, det kan jag förstå meningen i inför uppsatsen. Men jag förstår inte va i helvete det skall göras en presentation och kommentarer på det, är så trött på min lärare just nu så jag skulle kunna spy.. Är dock överlycklig över att han inte är min handledare!! Wohoo!!
Inte nog med att det var första skoldagen, det var även den näst sista. Vi kommer ju inte gå i skolan i princip någonting alls nu under uppsatsperioden, sen är det ventileringar av uppsatserna och sen är det praktiken. Det känns lite tråkigt att inte gå på lektioner, utan bara sitta hemma och plugga. Det är inte direkt motiverande..
Skall iväg på det sista styrelsemötet med Westernklubben ikväll då vi skall planera årsmötet och fixa med det sista. Känns skönt att den pressen snart är över. Kan ju inte riktigt påstå att jag slagit folk med storm med det jag gjort i styrelsen. Men jag var nog lite väl positiv angående mitt studieår 2008, det har nämligen tagit otroligt mycket mer tid och engagemang detta år än vad jag naivt nog insåg.
Nej skall koka lite pasta o slänga i mig innan jag pyser iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0