Jag gjorde det!!

Wohooo!! Snacka om att spendera dagen i en dröm! Har haft en makalös dag!! Idag var nämligen dagen D för min lektion på min gamla gymnasieskola Donner i Klinte. Jag var hypernervös, pratade säkert för fort och vete tusan om något gick in i huvudena på dem små eleverna som utsattes för min kulspruta av information. Men för att citera Ida "kickade jag ass!!" :D Och att komma tillbaka till Donner var verkligen inte fy skam! Det var en så sjukt bra skola när jag gick där, och den känndes helt underbar även idag. Ida har verkligen ett riktigt drömjobb genom att få vistas där med de lärarna och de eleverna och speciellt att hålla i drama. Lovely lovely! Hon nämnde något om ett teaterimperium på Donner med mig, och efter en straxt avslutad treårig utbildning på Föremålsantikvariska programmet, så why not teater istället!! Bygga upp ett stort berg..tra la la la la.. :) Ida+Donner= REN KÄRLEK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0