Jag ska!!

Eftersom man måste utmana sig själv hela tiden så har jag i nära på ren ångest tackat ja till att hålla en förmiddagsföreläsning om drama-analys (text) på min gamla gymnasieskola Donner i nästa vecka. Det är ju bara något som måste provas på, hade ju inte kunnat tacka nej till detta utan att ångra mig resten av livet, och vad finns då kvar att göra om inte att faktiskt tacka JA!!
Nu är det bara att lyckas med att hålla studietakten uppe på C-uppsatsen samtidigt som jag bara vill sticka näsan i mina gamla dramaböcker och förbereda mig för det som kommer vara det allra värsta jag gjort på flera år!! Men hey, tänk om jag klarar det galant, ja jävlar vad stolt jag skulle vara då!! Ni får minsann hålla era tummar hårt som tusan den dagen! Nu är det rekognisering som gäller. =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0