Kan jag?

Har begett mig till Hablingbo för lite miljöombyte och forskning. Miljöombyte kan vi alla behöva ibland och det kan vara skönt att invänta det förbaskade lånet i mammas omvårdnad än själv sittandes konstant vid datorn eller med näsan i böcker hemma i min lille kyffe i stan. Forskning då jag har ett beslut att göra som kräver ltie återuppfriskning av gamla kunskaper. Måste se om jag verkligen tror att jag kan klara av att kanske hålla en föreläsning/lektion i textanalys för Idas drama-elever. Skulle vara helt sjukt coolt och roligt, och är mest rädd att inte framstå som totalt skittråkig än korkad, vill ju inte framstå som den "lärarsort" (kan ju inte kalla mig själv för lärare) som jag hatar. Så jag skall som sagt kolla igenom lite gamla skolböcker från min tid på Södertörns imorn och se om jag kanske kan göra något av detta, och därmed tacka ja. Fatta att få komma tillbaka till Donner och faktiskt sitta på kunskap som jag skall lära ut, sick!! Fattar inte att Ida klarar detta, det är en makalös prestation!! I alla fall i vår unga ålder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0