Lovely weekende coming up?

Sitter och fördriver tid framför datorn+tvn tills jag skall hämta upp Belinda vid båten 00:20. Har egentligen en massa jag kunde sitta och läsa och förbereda, men orkar inte göra mer idag.
Gick upp redan vid 7:00 och var i stan vis 9:00 då mamma skulle in på kurs. Åkte hem o droppade grejer. Åkte o handlade till mitt tomma kylskåp. Åkte hem o duscha o packade upp. Åkte till mormor och hämtade upp henne o lunchade på Hwitstjärna. Hem till mormor och hade mobillektion. Hem till Lina och en otroligt mysig pratstund o fika. Jobba. Till Ida o hämta manus inför måndag. Bibblan och hämtade reservationer o mamma från kursen. Hem med mamma o käka pizza. Städade lägenheten. Dammsög lägenheten. Satte mig vid datorn nu. Puh!!
Skall bli så grymt kul att ha Belinda här vid mig!! My lovely lovely Belinda!! Kommer bli en lovely weekend, bara jag ser till att få något litet skolarbete gjort oxå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0