Underbart avslut på en skitvecka

Livet går verkligen upp och ner ibland. Från att ha total ångest tidigare i veckan och vara stressad till tusen, så har denna dag varit ett riktigt bra avslut på veckan!!
Jag lämnade in tentan redan vid tre fast deadlinen är 23.55, och det är sjukt, jag har inte lämnat in någon tenta så pass mycket i tid tror jag, någonsin!! Känns lite weird, he he :) Efter det fick jag mess om att Belinda kommer ner till ön i helgen!!! Och det skall bli så underbart att träffa henne igen, kan behöva snacka av mig lite med henne om allt pluggskit och så, min underbara Belinda! <3 Sen åkte jag hem till Malin och bara snackade i flera flera timmar, och det var helt underbart!! Malin är en så driven och otroligt duktig tjej. Vi träffas alldeles för sällan dock så vi får se till att det blir oftare :) Helt enkelt hur underbar söndag som helst!!! Och imorn skall jag hem till hablingbo för några dagars miljöombyte. Harmoni i livet för denna stund i alla fall, får se hur det blir nästa vecka :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0