Smyger in lite mer teater i vardagen

Yea yea... nu när mitt uppslukande arbete inför Donner-lektionen är över så kommer C-uppsatspaniken smygande över en. Skall försöka läsa klart en av böckerna idag och strukturera upp mitt arbete lite idag. Känner inte riktigt för att göra något alls egentligen men måste verkligen ta tag i detta nu!!
Imorn är det dock återigen lite "paus" i pluggandet, lunchning med klassissar och sen på kvällen återigen lite teater =) lovely! Det är nämligen Helge Skoog på trekvart på Länsteatern. Teaterminnen och improvisationer i en härlig blandning. Jag, Johan, Dawid o Lina skall gå. Kommer bli skitbra tror jag!! Måste ju försöka smyga in lite teater i mitt liv när chansen bjuds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0