3 saker om dagen

Poängen med terapin är ju att man kan få hjälp att ta sig ur de svackor man hamnar i. Och gårdagens session gjorde visserligen att jag bröt ihop totalt. Men jag lyckades även se det positiva och inse att det går att kämpa sig igenom. Med andra ord gick jag därifrån stärkt. Skönt! Min nu gällande läxa är att varje dag skriva tre positiva saker som jag uppnått under dagen. Skall försöka göra det i bloggen så ni får hänga med lite :)
Mötte upp Ida på bibblan och hade ett timmarslångt samtal om allt mellan himmel och jord, mestadels relationer och olika svackor och svårigheter som livet för med sig.
Insåg att jag var tvungen att köra hem om jag skulle få något jobb gjort, och sen satt jag kvällen ut med förberedelsen inför de seminarium jag skall ha. Både igår och just nu känns det ganska bra inför morgondagen och fredag. Visst jag är fortfarande nervös, men jag är mer trygg i att jag kommer att klara ut det. Dessutom - jag behöver inte kunna allt!

Gårdagens tre saker:
1. Fick det jobb som jag planerat gjort
2. Hade en bra session hos terapeuten
3. Halmade hos fåren, vilket jag tänkt på ett par dar

Vi får väl se vad denna dag har för tre saker att bidra med. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0