Ärlighet vara längst

Har varit hos tandläkaren på kontroll av bettskenan och hur det går med den. Och som sagt går det prima, love my bettskena. Visst den är tyvärr inte så het av sig och ganska osocial om jag skall erkänna men han hjälper mig åtminstone att slappna av och minskar min huvudvärk om dagarna. Sen att ligga och bita på lite plast om nätterna är alltid nice! Eller?!?! :P

Skall jobba med mina seminarium idag. Har sammanlagt fyra halvddagsseminarium med studenterna nu på torsdag-fredag. Får se hur det går, men med lite förberedelse går det nog bra. :) Lite nervös inför det med precis som arkitektur stugan men det gick ju vägen så det lär väl detta göra med :) (hoppas jag!! gaahh)

Började på en tredje lapptäckskudde igår. Känner mig lite addicted. Tror jag måste bryta mitt beroende med en dataväska i rätt storlek till Elli kanske. Funderade annars på att ta med grejer upp att sy med hemma hos elli i nästa vecka istället så kan jag se till att det blir rätt mått på stället liksom. Får nog bli så istället. Fan vad smart! :)

Insett att karlar är ett konstigt släkte. Dem skall säga att vi analyserar sönder allting. Bullshit! Dem är fan mästare på det! Den ena säger: jag är din. efter typnågra veckors snackande. Medan den andra kutar järnet bara för lite hud mot hud. Nej herreud, ni killar måste strukturera upp er taktik!! Detta funkar inte.. Gissa inte vad vi menar för det går bara åt h-vete, ni gissar alltid fel! Kör på ärlighet! I slutet är det allt som räknas.





Gick igenom lite gamla pics och hittade denna lovely bild från i våras! Älskade minnen!
(jävlar vad blond jag va!! :P)

Kommentarer
Postat av: Elli

Hell yeah!!

Va fina vi va förresten.. =) Och på lördag e de party! =) Kärlek

2009-11-23 @ 18:45:30
URL: http://sphynxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0