Helgen

Måste erkänna att min helg inte varit tipp topp direkt. Är inne i en svacka igen och blir ofta lite lamslagen när det händer och lite handlingsförlamad. Så de senaste dagarna har bestått i att lyssna på ljudbok och sy. Har sytt två lapptäckskuddar. Får ta och lägga upp bilder lite senare, är inte riktigt klar med den andra, men blir nog det ikväll. Skulle firat Jennie igår i Havdhem men var tvungen att lämna återbud då min huvudvärk spökade och jag kände att steget att lämna huset över huvudtaget var alldeles för stort. Hatar att jag inte riktigt vet vad det är som händer med mig. Fast tänker jag efter är det mina konstanta funderingar hela tiden. Funderingar över allt ifrån jobb, skola till väldigt mycket terapi-funderingar.. Det tröttar ut mig.. Skall till Sthlm nästa helg. Skall bli skönt att komma bort lite igen, och ha lite "semester".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0