Litteratursammanbrott

Fick panik för en halvtimme sen!! Upptäckte nämligen att de sidhänvisningar som studenterna fått inför mina seminarium på tors-fre inte stämde överens med de kapitel dem skall läsa!! Jävla skit!!
Har dock lugnat ner mig nu när jag insett att dem visst stämde, men bara i den första utgåvan. Boken Analysing Architecture kom ut först 1997 och där är sidnumrena dom skall läsa korrekta. Men i den andra utgåvan som kom ut 2003 så startar och slutar numrena mitt i olika kapitel.
I alla fall så har jag nu skickat ut ett mail till studenterna nu och hoppas innerligt att det inte skapar problem för dem! Men hatar ju att göra sådana här fel!!! Som student skulle jag bli irriterad, men å andra sidan är jag bara mänsklig och har utgått från det som stod i litt. listan, så det är ett ärligt misstag... ja ja vi får väl se hur dem reagerar... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0