Packa pappas kappsäck

Båda dagarna med seminarium är nu avklarde. I made it!! Måste erkänna att det första passet var roligast. Men sån är jag, jag tröttnar fort och då jag har gjort samma uppgift i två dagar så var det lite segt i eftermiddags :P Men jag är riktigt nöjd! Med den enorma paniken jag hade innan så ör jag glad att jag ens gick dit och sen att det visade sig att det jag gjorde var bra och att de flesta dessutom sa att de tyckte det var bra och nyttigt är jag skitnöjd med!! Dock är nog inte läraryrket direkt min grej, det där med att sitta inne med kunskapen är inte min grej. Känner mig sällan trygg i att jag kan det som krävs och att då frivilligt sätta mig i den situationen som karriär är nog inte topp. Även om jag klarar av det! :)

Har egentligen inte alls tid att blogga. Borde packa! Imorgon bitti bär det av mot Sthlm :) Belinda fyller 24 och så skall jag självklart umgås med lovely Elli, skall även hälsa på hos "familjen" jag bodde hos under praktiken har inte träffat alla dem sen dess så det skall bli skitkul att komma "hem" :)

Nej nu till packandet!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för trevlig fikastund! Din blogg är tydligen värd 1 608 kr enligt Bloggvärlden. Visst du det? Hoppas att du har det fint i Stockholm!

2009-11-30 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0