Så Olika

Var ju på bio med Moa igår och såg Så Olika av Helena Bergström. För att vara en Helena Bergström film var den ändå helt okej. Det mesta av behållningen låg dock i att få se Johan Wideberg på duken igen!! Underbar skådis som fått alldeles för lite uppmärksamhet de senaste åren! Hans blick i denna film naglar sig fast hos en, tro mig! :)







Han spelar en djuskötare på Skansen, som om jag kommer ihåg rätt heter Christian. Och hallå vilken brud har inte någon gång i sitt liv blivit svag för en snygg djurskötare, det kan ju bara gå på ett sätt :)
Hoppas vi får se mer av Johan Wideberg i framtiden!!



Okej okej jag erkänner, jag har en svag sida för Johan Wideberg sen mina unga år.. :P men han är i alla fall bäst i filmen!! så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0