Sexy bett!

Skall strax iväg till tandläkaren för att få min bettskena! Oh sexy! Nej men allvarligt skall det bli jävligt skänt, har haft ont i käkarna nu igen de senaste dagarna. Det går lite upp och ner. Men en sak jag insett är att jag inte kan äta cola-ferrari-bilarna som nu har blivit mitt favvo lösgodis, detta är katastrof! Dem är alldeles för sega och hårda och överanstränger min käke något kolossalt. Vilket gör att jag får ont i käkarna och huvudvärk resten av kvällen. Rättare sagt är allt segt godis problematiskt, bajs! Men jag hoppas i alla fall att det skall bli bättre med bettskenan, så jag ser nästan lite fram emot besöket idag!
Sen skall jag vidare in mot stan på biobesök, skall se Så Olika med Moa. Skall bli kul med lite avbrott från vardagen, inte riktigt my kind of movie men men det blir nog kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0