Spotify

Dagen har faktiskt varit riktigt bra idag!
Jobbade på bra imorse, sen var det dopsamtal hos prästen som gick bra, sen en snabbis till Petes och låsa upp för några som ville ta lite bilder, sen hem o käka och landa lite lite innan jag åkte iväg till Ekegården för kören skulle jsunga. Det gick väl sådär med själva sjungandet men lyckades ropa in en snygg grej på auktionen efteråt som jag skall ge mamma i julklapp.

Är fortfarande nervös inför morgondagen med de första seminariumen som jag skall ha. Men har förberett mig ganska bra så är ganska trygg i att jag skall ha saker att göra, som förhoppnignsvis fylle rupp de 3 timmar jag har med varje grupp :) De skall få analysera som bara den! Om det är något jag är mästare på så är det banne mig att analysera!! I love it! Det är en anledning till att jag är trygg i det jag skall göra imorgon oxå, I know it och det är svårt att göra fel inom analysering.

3 bra saker idag:
1. Jag har förberett mig riktigt bra och känner mig nöjd och stolt inför morgondagen
2. Jag har lyckats ägna lite tid åt Picasso idag, trots denna hyfsat stressiga dag
3. Jag är stolt över mig själv idag, och det är en jävligt nice känsla!

Har fått Spotify av Mallan idag!! Wohoo music is back!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0