Ursäkta, min koncentration, har du sett den här nånstans?

Idag var min plan att jobba inför de seminarium jag skall ha nu på tors och fre. Och det har jag gjort. Men inte så mycket som jag borde. Det kommer alltid upp en massa saker. Det ringer en sisådär sjuttioelva gånger om dagen så man måste svara, morfar kommer in och vill prata, hunden skall ut, fåren skall ha mat, Magnolia gnäggar, tvätten skall hängas, jag själv skall ha mat, det ringer på mobilen, koncentrationen totalt flyger ut ur ens medvetande och landar någon helt annan stans. Det är inte alltid lätt att jobba hemifrån. Nu måste jag läsa!

Kommentarer
Postat av: Elli

Sorry honey, att jag stör dej ibland! Det blir bättre! Men snart är du hos mej! Wohooo!!! =)

2009-11-24 @ 09:53:33
URL: http://sphynxen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Elli: Nej nej nej du skall absolut inte be om ursäkt!! Älskar när du ringer! Däremot när mammas studenter ringer eller en massa telefonförsäljare eller andra jobbiga släktingar så är det lite störande, men absolut inte du!! LOVE

2009-11-24 @ 10:18:28
URL: http://nellezoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0