Utan min mobil

Varit lite seg på bloggfronten. Var jobbigt hos terapeuten igår, börjar komma till de djupt rotande beteenden jag har och som hela min värld funkar runt, vilket gör dem jävligt svåra att bryta, eller till och med bara tanken på att ändra dem och mitt tankesätt är jobbigt! Grymt jobbigt! Fortsatte med fika med mamma och Lina på ringduvan. Lina berättade att dem skall flytta till Sthlm i januari!! Kom lite som en chock, även om jag visste att det var på g. Det kommer dock bli toppen med Lina i sthlm även om det kommer bli riktigt tomt på ön!! Sen var det hem mot kören och sjunga julsånger som gällde innan jag slocknade hemma.
Idag har det  varit lite mindre action på mentalfronten. Åkte in till stan med mamma, satt lite på bibblan, käkade på skolan och sen var det inte mkt mer med det. Har pratat med Kulturdepartementet i telen idag om uppsatsen. Känns som det är på god väg och som att jag har bra info på fötterna som jag nu bara måste få något vettigt resultat av! Insett att jag är ganska beroende av min mobil. Jag får panik när jag inte vet var den är. Det störda är att jag alltid måste ha den med mig, oavsett om det stället jag går till har täckning eller ej. he he
Pratar med lovely Elli i telen, love that girl!! Eftersom alla mina darlings finss i sthlm och denna underbara ö tyvärr inte har så mycket jobb att erbjuda en antikvarie så blir det nog flytt till Sthlm nästa höst! Kommer vara lovely att vara så nära folket och civilisationen igen, och Elli!! <3

Kommentarer
Postat av: Elli

Kärlek! <3

2009-11-21 @ 23:39:01
URL: http://sphynxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0