3 för priset av 1

Har haft en lite slö förmiddag idag. Det är ju ändå lördag. Dock var morgonen lite mer brutal då jag blev utkallad till stallet då det var lammning på gång. Tre tackor som har lyckats klämma ut fem lamm, det ni! Det börjar hända saker. I alla fall så har jag slappat lite sen och tagit en lång frukost och lyssnat på ljudboken jag håller på med. MEN jag har inte stickat! FÖR jag är typ klar. Eller alltså det är nu ihopsytt och man kan ta på sig själva plagget och mysa runt i det, men jag skall fortfarande sticka muddarna till ärm och hals och måste då ha en rundsticka vilket jag icke har, så kommer mamma ihåg det skall hon kolla efter det nu när hon är ute och far med bilen.



Jag fattar inte vad det är för dragningskraft. Den har varit stor förut, för av någon mystisk anledning kan jag inte släppa det. Upp och ner och fram och tillbaka men jag sugs dit igen. Jag kan inte ens förklara varför. Jag kan inte sätta fingret på det, vilket stör mig. Men om jag nu skall jobba på att släppa in folk i mitt liv så why not? Och eftersom jag inte lyckas hålla mig från det så why not? Vi får välan se...



Jag är inte särskilt romantisk av mig. Hatar när folk man umgås med inte kan hålla sig från varandra, det är vidrigt! Men kom på igår att jag tycker det är ganska lame att ha smeknamn på varandra. Eller att man referar till ens respektive med pojken eller min pojkvän eller liknande. Vad fan han har väl ett namn?!? Eller?? Använd människans namn istället för massa jävla bullshit!! Sen kan ni kalla varandra vad tusan ni vill mot varandra men jag behöver ju inte höra eller läsa något annat än människans namn för guds skull! Tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0