Bland bråte och damm

Just när jag som bäst satt och läste och funderade över att jag var så förbaskat trött i ögonen och bara ville blunda hela tiden så slog det mig! Kabooom! Jag har ju ett par läsglasögon sen jag pluggade i Sthlm nånstans! Så jag sprang upp på övervåningen och efter letande ett litet tag så hittade jag dem i ett väldigt dammigt fodral i ena bokhyllan. Så nu sitter dem på näsan när jag läser och jag måste säga att det hjälper avsevärt! Tänkte jag skulle bjuda på lite glamour-bilder från mitt lyxliv, so be my guest: Voila!


Fasligt irriterande liten text för en halvblind tant


Men så hittade jag dem och livet blev med ens mycket enklare!


Till och med så pass mycket bättre att jag var tvungen att le! :D


Work in progress


Är dock fortfarande aningens trött i ögonen och skulle helst blunda en bra stund, men work is work so bite it.

So long bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0