Onsdag

Har som sagt roat mig med lite läsning idag. Hann inte med så mycket som jag tänkt, men när det gäller att läsa inför seminarium som man faktiskt skall hålla och inte bara delta i så blir det aningens mera grundligt läst med skriftliga kommentarer nerklottrat stup i kvarten. Så idag har jag hunnit igenom Ellen Key - Skönhet för alla och Gregor Pålsson - Vackrare Vardagsvara, dock bara delar ur böckerna inte hela :P

Skall ta och sätta mig och sticka på fickorna på tunikan nu så jag kan få ihop eländet sen :P

Just det, fick en fin kalender av min mor idag, söt! :) En som sträcker sig hela 2010 ut och en som inte är halvt uppäten av en bordercollie :P

_________________________________________________

Tycker att det är läskigt när folk anser sig ha rätt att uttrycka sig om andra människors liv. Speciellt när man faktiskt inte ens känner personen ifråga. Det blir så fel. Och vad är det som gör att folk tar sig rätten att rannsaka främmande människor utan att ens kunna förklara sig eller tala om vem man är. Bloggkommentarer är scary ibland!
Jag får inte så många kommentarer och därmed inte heller några av ovan nämnda sort. Men jag läser en del bloggar och där förvånar det mig verkligen hur starkt folk reagerar och hur fruktansvärt elaka en del kommentarer är. Shit om du inte gillar bloggen sluta läs den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0