Pissepottafis!

Har lyckats få i mig aningens mera mat idag än igår. Nyss lyckades jag med bedriften att äta 1 vårrulle, 2 kiwis och en halv mugg youghurt. Det enda som var gott var kiwisarna. Det andra smakade urk och blää och pissepottafis! Jag tror inte riktigt kroppen har bestämt sig för om det var bra eller dåligt att käka, och om den skall behålla maten eller behaga se till att få ur sig det hela igen. Who knows, det lär märkas så småningom.
Fick ett bekräftelsemail av lensway.se där dem sa att mina glasögon skulle vara här imorgon. Jag betvivlar detta av två skäl. 1 det är lördag imorgon 2 jag bor på gotland. just dem två skälen tillsammans gör att jag lär få vara blind tills på måndag. Men herregud jag ligger ju bara i sängen så det gör ju inte mig något :P

(Pissepottafis är ett ord jag måste använda mer i min vokabulär - det säger så mycket!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0