Sovdag

Oj oj oj, inte varit online någonstans nånting idag. Hyfsat skönt ändå. Men jag har inte hunnit. Imorse vart det iväg och sjunga med kören i kyrko, sen hem med mormor och så innan vi skulle ha påsklunch med släkten. Mellan mat och efterrätt fick jag dock attack. Ingen liten en heller så jag tog tabletter och la mig och har sen fått putta i mig lite mer tabletter under kvällen och legat hela tiden sen klockan två. Sovit från och till. Skall nog ta och gå och lägga mig på riktigt och se om jag kan sova ordentligt nuså borde allt vara borta imorn.
Läskigt när det gör sig påmint och hur obehagligt det faktiskt är, även om jag vet att jag inte dör av det..

So nighty nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0