Sunny sunday

Åh äntligen söndag!! Jag hade mina planer på en sovmorgon, men dem gick i stöpet när jag vaknade vid åtta och inte kunde somna om. Så upp och hoppa och kör igång bara. Har dock mestadels tagit det lugnt och slappat idag. Var iväg en sväng till Kicki på Huskroken där jag köpte mönster och garn till tunikan. Mamma skulle snickelisnacka lite och jag skulle prata lite om att tunikan töjt ut sig så mycket nu när jag använt den så den är stor som ett hus, så efter lite funderingar kom vi fram till en ylletvätt i maskin och sen får vi se vad som händer med den. Just nu ligger den på tork på golvet i badrummet :) Annars har jag inte gjort annat än slappa, kollat på svt play (<3) och stickat :) Detta är mitt nya rosa (!) projekt. Det skall bli en halsduk someday :P


(lite för mycket blixt så det är inte riktigt rätt färg, inte så blekt som på bilden, men you get the point)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0