Underbar läsning

Denna dag skall spenderas med att läsa lite olika seminarie texter inför de seminarium jag skall ha i Modern Design kursen som börjar imorn. Tänkte faktiskt vara lite förberedd för en gångs skull och ha en lite mer uppdaterad koll på texterna som jag skall diskutera lite med läraren imorn. Jag skall ju även tenta av den kursen så tänkte hålla mig ganska a jour på föreläsningarna också.

Det är dock underbara texter att läsa: Ellen Key; Skönhet för alla, Gregor Pålsson; Vackrare Vardagsvara, William Morris; Dagens konst och hantverk, Le Corbusier; The decorative art of today med flera :) hi hi

Sen kan jag ju meddela att jag stickade på rätt bra igår så bakstycket kommer bli klart idag. Sen är det fickorna som jag inte har den blekaste om hur det skall gå till men mamma har lovat att hjälpa mig :) och sen krage och ärmar sen... sen är den klar!! hi hi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0