Vårfix

Ja efter att ha agerat lamm-morsa åt nyfödda Appollo imorse så var det ju lite vårfix soms tod på schemat. Har damssugit undervåningen och trappen och försökt(!) borsta hunden vilket inte är det lättaste! Och nu har jag färgat håret och fixat ögonbrynen. Jobbar på att få någon lite ljusare nyans på håret innan sommaren så det inte blir så weird när det blir solblekt. Det lär ta ett par färgningar men syns lite skillnad redan :) Skall just nu sätta mig och lyssna på ljudbok och sticka och höra hur tantpoängen tickar på i godan ro, medan degen jäser till mitt brödbak. Mycket mysig dag om jag får säga det själv :)

Och jag bjuder på dessa uuunderbara bilder, det är ju vår! :P






Sexy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0