And she is back in the game!

Sorry för tystnaden. Känner inte alltid för att skriva. Och ibland skriver jag av mig på andra sätt än just här. Och får då lite stelhet i fingrarna när jag sätter mig här och då skippar jag det hellre än plågar er med ja nåt som gör ont..

Hade en spring-på-folk-på-stan dag i fredags. Mötte lite gammalt kulturvårdsfolk och framförallt min Soulis!! Lovely! Måste se till att ses mer, men det är ju tyvärr så att det inte alltid blir av. Men vi har en gruppdate inbokad så det känns nice.

Informationsmötet med projektet gick bra, och nu har det gått så långt att jag jobbar med en fan-sida på fejan :P he he
Imorgon skall jag och mor in till arkivet och jobba. Skall leta info till utställningarna. Måste börja jobba med skolprogrammet ordentligt oxå. Var på LeaderGotland möte igår och fick reda på att det kommer dröja innan vi kommer få ut några pengar. Lite surt. Jag har ju planerat att få lite mer pengar någon gång nu i vår, men det lär inte bli förns senvår eller sommar... Suck! Men men, I love it så det är kul ändå! :)

Haft en grymt bra dag idag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0