Cultural energy!

Oj oj oj!! Jag är uppe med tuppen idag! Denna vecka har varit galen på den punkten. Inte sovit förbi 8.00 slaget en enda dag. Det är sån jäkla kick att ha den energin! (kan bero på mitt nya kaffeberoende med :P) Har haft en lång hälrig frukost med alla tidningar, dvs GT, DN, Land och Kyrkans tidning OCH P3 i öronen :) Lovely!!
Och nu skall jag sätta mig och läsa en Bohman bok till uppsatsen, det är kortlån så jag måste lämna tillbaka den på måndag, så nu är min helg bokad till att läsa bok. You just gottta love that cultural energy!!



Image-Googlade cultural energy och detta var den första bilden som kom upp, ha ha vet inte ritkigt hur dem tänker där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0