Donner

Har spenderat hela min dag på min gamla gymnasieskola Donner i Klintehamn. Jag och Erika var där och hälsade på både Ida och Reichan. I love donner! Så jag myste.. :)

Diskuterade mkt om hur otroligt olika man kan uppfatta samma sak och samma perioder i sitt liv. Hur viktig donnertiden varit i mitt liv, medan den för erika inte alls betytt samma sak. Och hur man hälsar på gamla klasskamrater, hur en illa vald bortvändning kan få två människor att tycka så illa om varandra. Hur man beter sig med och mot olika människor, att man kan umgås med olika människor i olika sammanhang. Att jag är en kameleont. Och det är fanimej positivt! Jag ÄR en kameleont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0