Mellomys med släkten i Havdhem

  





  

Jag måste säga att jag är upprörd över att Crucified Barbara inte gick vidare till finalen direkt!! Dem var absolut bäst i hela startfältet!! Som tapper tvåa i min rankning kom dock Darin så jag får va glad över att han gick vidare.
Jag var ett riktigt big fan av han när han slog igenom :) he he. Och på något vis är jag lite glad över att svenskarna röstade fram ett sådant bidrag som Timoteij, det sticker ut lite, även om texten sög och det var alldeles för lite fokus på dansarna i det numret. Jag och kussen Erika enades om att Yeba var bäst, då det gav mest fokus på dansarna som var klart värda tv-licensen bara dem, mmm mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0