Nonstop uppsats

Denna vecka har varit helt galet bra om jag tänker efter. Jag har kommit igång rejält med min uppsats nämligen, och jobbade på som en galning både måndag och tisdag. Det var verkligen nonstop uppsats som gällde då. Skitkul är det dessutom!! Igår var jag på Kyrkoinventarieinventeringsseminairum hela dagen, det ni! Men när det var lite halvtråkiga föredrag så satt jag o jobbade på uppsatsen och sökte material till min undersökning. Så effektiv! :P Och idag har jag fortsatt jakten och ringt och mailat runt till en massa olika människor på museerna och bett om deras gamla årsredovisningar. Definitivt mest tillmötesgående har Statens Museum för Världskultur varit!! Så himla trevliga! Och så har jag samlat ihop och skrivit ut alla regleringsbrev jag skall använda mig av. Så nu skall jag upp och strukturera in dem i pärmen och sen blir det fika med morfar innan det blir lite läsning i Museer och kulturarv av Stefan Bohman och Lennart Palmqvist. Oj oj oj så kulturellt det är just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0